4.4.21

 

OSMICE 94, 95, 96

 

 

Kako se kaže "za sve ima prvi put", tako i ova moja greška sa objavljivanjem treće mreže sa upisanim rješenjima. Ispravio sam, ali je jasno da je bilo vidljivo i zato neki nisu ni rješavali taj zadatak ni slali rješenje, sve se, naravno, uvažava, ide velika isprika... Prvih sto je teško, poslije je lakše (isprika ili zadataka, svejedno, idemo dalje). Svima i čestitke i hvala za druženje.

 

Bilo je varijacija:

- Žarko je u prvoj imao OPRSKATI, OPAE, STRUG, DEGOLIST,  a u trećoj ODAGNANO

- Luka je u trećoj imao KORISNIK, ODAGNATI, KIENI, RAR, NANA


UKUPNI POREDAK

1. Svetlana Jorgaćijević 17:48 (vrijeme primitka posljednjeg ispravnog rješenja), MREŽA BR 3 PRIZNATA

2. Luka Jelavić 17:51

3. Žarko Đokić 18:12

4. Dragiša Cetić 18:25

5 Božo Miljević 18:39

6 Miloš Milićević 18:43

 

 

POREDAK PO ZADACIMA

1 – FOTOGRAF – Dragiša, Žarko, Svetlana, Luka, Miloš, Božo,

2 – KAMERMAN – Svetlana, Luka, Žarko, Dragiša, Božo, Miloš

3 – SNIMATELJ –  Dragiša, Svetlana, Luka,  Žarko, Miloš, Božo 

 

TIME LINE

17:29 Dragiša (telefonom) - 1, 3

17:39 Žarko - 1

17:48 Svetlana - 1, 2

17:51 Luka - 1, 2, 3

17:57 Žarko - 3

18:12 - Žarko 2

18:25 Dragiša (telefonom) - 2

18:28 Miloš (e-mail) - 1

18:;31 Božo (e-mail) 1, 3

18:39 Božo (e-mail) - 2

18:43 Miloš (e-mail) - 2     

 

****************

 

Izgleda da se još nisam razbudio pa, želeći popraviti malu grešku, napravih veliku. Mala greška je bila nepotrebna crvena kosa crta u trećoj mreži, a velika objavljivanje riješene mreže sa uklonjenom crtom.  Ako refreširate post rješenje će nestati... bilo kako bilo nastavite normalno, naravno, nudim ispriku.

TREĆA MREŽA ISPRAVLJENA - NEPOTREBNA CRVENA CRTICA MAKNUTA, POTREBNE DODATE. NAREDNI PDF FAJLOVI ISPRAVLJENI.

 


Danas se družimo sa medijskim poslenicima iza kamera, fotoaparata, mirkofona... Ilustracije su, koliko je bilo moguće, poredane redom kao i tematski pojmovi u mrežama.

 

SAŽETA UPUTSTVA:

- locirati prekide u sintagmama (ako ih ima), grupe uzastopnih samoglasnika (bijela polja) i suglasnika (žuta polja)

- početi od pojmova koji su, na osnovu upisanih slova, jednoznačni (postoji samo jedna mogućnost)

- svi uvršeni pojmovi su poznati, ponekad je moguće više od jednog rješenja, priznaje se sve što je ispravno.

- zlatnim sjajem sija svako polje u kojem je jedno od 8 slova sa odranije poznate liste (Č, Ć, Đ, DŽ, LJ, NJ, Š, Ž).

- u poljima spojenim kosom crvenom crticom su dva ista suglasnika. Nema takve oznake ako je jedan od dva ista suglasnika već upisan.

- jezička varijanta je ijekavica i etimologija.

- RJEŠENJA ŠALJITE U KOMENTARIMA KOJI ĆE BITI VIDLJIVI U 19:00 KADA ĆEMO UTVRDITI REZULTATE. Druga opcija je e-mail hodzich@gmail.com.

Generalna objašnjenja i informacije su OVDJE

OLAKŠANJA - vidjeti satnicu dolje ispod mreža.

 

 



 



17:00 - objavljivanje tri zadatka - PDF je OVDJE  

17:30 - Detaljnija uputstva su OVDJE

18:00 - Tri dodatna slova su OVDJE

18:30 - Nova tri slova su OVDJE

19:00 - Završetak, riješene mreže su OVDJE

19:00 - Objavljivanje svih komentara i rezultata


 



Broj komentara: 12:

zarptica.53 kaže...

CRNI FOND
STO POSTO
CRV SUMNJE
NIKOLINA
FOTOGRAF
OPRSKATI
DEGOLIST

Svetlana kaže...

1. CRNI FOND, STO POSTO,
CRV SUMNJE, NIKOLINA, FOTOGRAF, OBRSTITI, NAUTILUS, DOKONOST

2. NOKAUTER, UZEMLJENJE, NAGARITI,
MOZAIČAN, KAMERMAN, MULJATORI, ITERATIV, JENJAVATI

Rešenje treće sam videla, tako da to neću da šaljem.

Luka Jelavić kaže...

1. CRNI FOND, RAIF, OBAO, VUK, STRUK, STO POSTO,U, ULOG, TIN, MLIN, RILO, NJENO, A, TUS, E, HARFIST.

2. UMAK, MIJA, NOKAUTER, UZEMLJENJE, TAO, E, ARAM, RI, MRTAV, A, AČE, MOTAČ, NAGARITI, ZNAN, IVIĆ-

3. KOMPLEKS, ODA, NASRT, RAR, ESTER, IGLU, KEVE, SNIMATELJ, NANA, VITA, DOCKAN, KIEMI, ACA.

zarptica.53 kaže...

KOMPLEKS, SNIMATELJ, KORISTAN, ODAGNANO, LASKAVCI, ESTETIKA, KREVETAC, STRELJANA

zarptica.53 kaže...

NOKAUTER, UZEMLJENJE, NAGARITI, MOZAIČAN, KAMERMAN, MULJATORI, ITERATIV, JENJAVATI

Luka Jelavić kaže...

U trećoj sam zapamtio samo KOMPLEKS i dok sam crtao prve dvije, treća je nestala i upravo sam u njoj napravio sve razlike od originala...Događaju se i veće pogreške, jedan krivi klik i ode sve...Ovo je ipak samo naša igra i šteta je što nas nema više. Pozdrav ekipi.

Božo kaže...

Opet Marfijev zakon.Kad se nešto dobro dijeli mene nema.Zadatak sam skinuo u 17,40,pa sam "morao"rješavati sve tri mreže.Šalim se,a inače su mi bolje legle nego bilo koja prije.Valjda zato što sam odmah ubo sve tematske pojmove.

Dragiša kaže...

Bilo je interesantno Danima imam probleme s prekidima interneta, a onda mi je potpuno nestao pola sata prije HH osmica!
Uz pomoć telefona, papira i olovke borio sam se kao lav. Najprije sam riješio treći lik, koji je privremeno bio i objavljen, a brzo sam snimio zlatno LJ za SNIMATELJ, onda IGLU i PNEUMA, pa je išlo lagano. Mali problem sam napravio sam sebi sa ENTER umjesto ESTER, no izvukao sam se!
Onda sam se pozabavio prvim likom. Bilo je tu raznih varijanti i "vratolomija", prvo sam stavio CRV SUMNJE i REPORTER (nije po abecedi, ali nije naglašeno). Nije išlo, a kad sam se sjetio FOTOGRAFA mislio sam na neki CRNI FILM, pa onda tražio MAJORIST, jer je bio STROJ (a ne STRUK). A OBRSTITI se otvorilo na kraju, iako sam kombinovao sa UVRSTITI ili UKRSTITI!
Za drugu osmicu sam čekao pomoć, a onda nisam mogao otvoriti ni na telefonu te upute! Kada mi je Hajro poslao dodatna slova nekako istovremeno mi je došao internet i uspio sam da završim rješavanje. Bilo je muke oko UDOMLJENJE i NAGAZITI, pa sam nešto mijenjao NOKAUTER u NOKAUTAŠ (nepravilno), ali sam uspio kad sam dokučio MULJATORI i JENJAVATI!

Opet je bilo vrlo zanimljivo!

Hajro, hvala ti sastavima i na saradnji!

Pozdrav svima!

Hajro kaže...

Tako je Luka, imaćemo o čemu pričati...

Dragiša nije imao internet pa se javio na Viber, svaka čast za sportski duh.

Opet nam nema Zdravka, dugujem mu ispriku, tek jutros vidjeh (i pustih) njegov komentar na NAJAVU prošlonedjeljnih osmica, bio je spriječen prijatnim obavezama. Nadam se da je i danas tako.

Oko ove glupe greške - nešto me prekinulo kad sam dovršavao crtež pa su crvene linije na posljednjoj mreži ostale nedovršene. Jutros vidjeh tu pogrešnu liniju i da provjerim otvorih fajl sa rješenjima, popravih na njemu i bum - objavim to, kako Luka reče, jednim pogrešnim klikom.

Hajro kaže...

Bravo Božo, za tajming i rješavanje.

zarptica.53 kaže...

Ništa mi nije smetalo. Nisam ni video tu rešenu osmicu. Kao uvek, bilo je zabavno te sam uživao. Hvala Hajro, pozdrav svima. Da prođe ova pošast te da se skupimo i odigramo turnir uživo! Ostajte zdravi!

Hajro kaže...

Lijepo je čuti da si uživao Žarko, sve se i svodi na to, da od pošasti i nametnutog neživota otmemo koji trenutak radeći ono što ne moramo...

Družimo se u srijedu:)