18.4.21

 ŽARKOV 8X8 U POVODU NAŠEG JUBILEJA

 Živ(j)ela enigmatika !  Živjeće dok ima zanesenjaka i znalaca kao što je naš Žarko. Evo je na svoj kreativni način obilježio i naš mali jubilej, čak je i fotos, odnosno jakna prigodna.

Hvala i srdačni pozdravi dragom kolegi i prijatelju, i da se družimo online, u Beranama i kraj Une.





Broj komentara: 5:

Радоја Рацановић kaže...


Iskreno, trebalo mi je vremena da skontam da je ovo razmještajni ilustrovani kvadrat, i da je prva riječ u njemu UZDRAVLJE!

Da smo živi i zdravi još godina sto...

Zdravko kaže...

I ja sam najprije mislio da je rad napravljen u duhu Hajrinih osmica.
Rješenje kvadrata:
UZDRAVLJE
ZURAVLEV
DRŽ VRATA
RAVNI DOL
AVRIMOVA
VLADO CAR
LJETOVANJE
EVA LAREK

Pozdrav Žarko! Imaš jedinstvenu jaknu :-)

Hajro kaže...

Bravo i hvala, Žarko je kreirao sve i bio siguran da ćete skontati, svaka čast momci.

zarptica.53 kaže...

Jakna je od O'Neill-a. Prije desetak godina putovao sam kolima za spavanja iz Beograda u Podgoricu (24. avgusta 2010. godine) i u hodniku vidio na jednom momku (bila je svježa noć). Rekao mi je da je kupio u nekoj prodavnici sportske opreme u Beogradu, u okviru Sava centra. Kada sam se vratio u Beograd, otišao sam na naznačenu lokaciju i uhvatio poslednji primjerak, baš moj broj. Bila je vansezona za prodaju te sam je dobio uz popust!. Mladi ljudi su me često zaustavljali da pitaju gdje sam je kupio....A tek riječi u mreži. Zaista originalno. Uzgred, jakna je i u bojama Partizana čiji sam višedecenijski poštovalac.
UZDRAVLjE, pa na LjETOVANjE na Unu!!!

Hajro kaže...

Evo nam dodatka, možemo li napraviti kraticu... ŽIVJELA ENIGMATIKA, UZDRAVLJE, LJETOVANJE - ŽULJ, ili ŽELJU...

Imam sačuvan fotos kante za smeće na kojoj je cijelom površinom križaljka... sjećam se, Pero nas dovezao iz Rijeke u to selo kod ljubljanskog aerodroma, stara kuća, super prijatno, rano ujutru nas gazdarica odvezla na aerodrom... sve ove godine čuvam taj fotos da ga iskoristim, ni sam ne znam kako... ali jeste simpa.