28.1.24

ESAD BAJRAMOVIĆ 27.8.1948 – 28.1.2022.

Dvije su godine od odlaska Esada Bajramovića, tehničkog urednika u redakciji VEN-a, čovjeka koji je bio vrlo važna karika u projektu "Orbis". Od prvog broja kad god su Orbisovci trebali pomoć Eso je bio sretan da svojih duhom, kreativnošću i vrednoćom pomakne stvari nabolje. Jednako je prije dvadeset i nešto godina potegao iz Michigana da mi pomogne kad sam radio na mom izdavačkom projektu. Proveli smo zajedno nekoliko nezaboravnih dana, prepričali mnoge dogodovštine, sa razumijevanjem razmjenjivali priče o našim novim, neželjenim životima. Uradio mi je tada glavu i naslovnicu za neko moguće buduće enigmatsko izdanje...

Ovdje nudim nekoliko Esinih radova objavljenih u Orbisu u sklopu nagradnih igara. Sjećam se njegove priče kako se crtanjem počeo baviti nakon prekinute nogometaške karijere. Ono što je mnogo važnije prenijeti je osobnost mog dragog Ese. Bio je istinski dobri duh plavog nebodera Oslobođenja, oličenje dobrote i prostodušnosti u najboljem značenju tih riječi čija vrijednost i nedokučivost svakim danom postaje sve izrazitija. Njegov lik i široki osmijeh je jedna od prvih asocijacija u trenucima kad me, bilo kojim povodom, realnost današnjice pogura u utješni osjećaj sreće i ponosa na ono vrijeme, prostor i duh. Bila je velika sreća i čast poznavati ga, raditi i prijateljevati s njim. Hvala ti moj dobri i plemeniti Esade.


Nema komentara: