9.10.20

 

Nove tri osmice u nedjelju 

11.10.2020. u 17:00 


Novi zadaci su spremni, opet ćemo imati temom vezane pojmove, opet će biti ilustrirani slikama.

Onima koji ne uspiju biti s nama u zakazano vrijeme predlažem da se naknadno pozabave osmicama (otvarajući linkove sa PDF fajlovima, najprije originalnu verziju, pa poslije, ako je potrebno, naredne sa olakšanjima).  

Ako ima prijedloga za promjenu termina ili satnice, samo naprijed, javite se komentarom ili e-mailom, možda postoji bolje rješenje.

Broj komentara: 5:

Svetlana kaže...

2. VEČERATI, RAMPLING, GRK ZORBA, ANUITETI,
ESKADRON, EKSPOZEI, REALNOST, IZIGRATI

3. TRIANGLI, SARANDON, ALTRUIST
SINTAKSA, KVIRINAL, OSMI MART, DVOGLEDI, ASPIRANT

Svetlana kaže...

1.
LJUBAKANJA, DIGNITET, RARITETI
LJUDOŽDER, BASINGER, AĐUTANTI, KARATIST, ATOMETRI

Svetlana kaže...

Hajro, nemam običaj da se bunim, ali ću ovog puta malo morati. :)

U PDF verziji koju si nam dao, u prvoj osmici u prvoj koloni postoje isprekidane crtice posle petog slova. Namučila sam se tražeći nekog Ljuboša ili slično, dok mi ljudožder nije pao na pamet. Pomislila sam da neko iz zafrkancije sebe zove Ljudož Der, ali kada nisam ništa takvo našla, rešila sam da proverim da li tamo stvarno stoje crtice. Bacila sam pogled na blog i tamo ih nema. Proverila sam ponovo PDF - tamo ih ima, a ja sam tu verziju rešavala, pa su me odvele na krivi put.

Svetlana kaže...

Još malo sam proučila PDF i znam šta se desilo. Verovatno si koristio postojeću tabelu, gde su na tom mestu bile isprekidane crte. Ti si preko njih povukao punu liniju, koja je tanja od njih. U zavisnosti od toga koliko se poveća ili smanji tabela, te crte se ili jako vide ili se uopšte ne vide. Zato i nisi primetio to.

Hajro kaže...

Sve si u pravu Svetlana, jedino što ja nemam objašnjenja kako ja ne vidim te crtice (bez obzira na uvećanje) kad kliknem na blogu na link za taj PDF. Ono što imam je rješenje za ubuduće - treba brisati stare crtice, a ne preko njih stavljati polje bez crtica. Još jednom nudim izvinjenje za moju grešku, sigurno si tu izgubila nešto vremena.

Oko komentara na post sa najavom - možda bi bilo dobro obrisati taj post kad puštam post sa zadacima.