4.10.20

 

 

OSMICE 22, 23, 24

 

Nisam iznenađen da je drugi zadatak bio najteži, četiri jednoslova i nekoliko manje poznatih pojmova su ozbiljne mane. Nadao sam se da će sintagma i nefrekventna slova biti značajna pomoć, no problem s tim je da ako se rješavač ne sjeti, udara u zid, ostalo će teško dokučiti. Dragiša je bio najbrži sa drugim zadatkom, ali mu se potkrala greška RECENZAN umjesto RECENTAN, napisao je "možda", očito nije bio siguran, zašto nije provjerio... Dvije minute kasnije Zdravko je poslao ispravno rješenje i tako zaslužio poziciju u našoj gornjoj ilustraciji, prvi od troje pobjednika, da ne kažem naš današnji broj jedan. Deset minuta kasnije Svetlana šalje rješenje drugog zadatka bez teretnog pridjeva RECENTAN (sorry).

Hvala na učešću, čestitke za uspješno rješavanje poteških zadataka, bilo je zanimljivo kao i uvijek.

 



UKUPNI POREDAK

1. Zdravko Kubat 18:47   (vrijeme primitka posljednjeg ispravnog rješenja)

2. Dragiša Cetić 18:45 (minus jedan poen)

3. Svetlana Jorgaćijević 18:55 (bez jedne osmice u drugom zadatku) 


 

POREDAK PO ZADACIMA

1 – ALAN FORD – Svetlana, Zdravko, Dragiša

2 – BROJ JEDAN – Zdravko, Dragiša, Svetlana

3 - SUPERHIK – Svetlana, Zdravko, Dragiša

 

 

TIME LINE

17:39 Svetlana Jorgaćijević – br.1 ALAN FORD

18:03 Svetlana Jorgaćijević – br.3 SUPERHIK

18:07 Zdravko Kubat – br.1 ALAN FORD

18:10 Zdravko Kubat – br.3 SUPERHIK

18:20 Dragiša Cetić – br.3 SUPERHIK

18:45 Dragiša Cetić – br.2 BROJ JEDAN  

18:45 Dragiša Cetić br.1 ALAN FORD

18:47 Zdravko Kubat br.2 BROJ JEDAN  

18:55 Svetlana Jorgaćijević br.2 BROJ JEDAN  

 


U mrežama ćete naći junake popularnog stripa. Imena prvog i trećeg  su 8-slovčani pojmovi dok je drugi 4 plus 5, pa sam ga smjestio u gornji desni ugao  druge mreže (četversolov ide vodoravno, petoslov uspravno, označeno je skretanje). 




SAŽETA UPUTSTVA:

- locirati prekide u sintagmama (ako ih ima), grupe uzastopnih samoglasnika (bijela polja) i suglasnika (žuta polja)

- početi od pojmova koji su, na osnovu upisanih slova, jednoznačni (postoji samo jedna mogućnost)

- svi uvršeni pojmovi su poznati, ponekad je moguće više od jednog rješenja, priznaje se sve što je ispravno. Ako postoji velika razlikama u kvalitetu (poznatost) opcija priznaje se samo bolja. 

- zlatnim sjajem sija svako polje u kojem je jedno od 8 slova sa odranije poznate liste (Č, Ć, Đ, DŽ, LJ, NJ, Š, Ž).

- u poljima spojenim kosom crvenom crticom su dva ista suglasnika. Nema takve oznake ako je jedan od dva ista suglasnika već upisan.

- jezička varijanta je ijekavica i etimologija. 

- RJEŠENJA ŠALJITE U KOMENTARIMA KOJI ĆE BITI VIDLJIVI U 19:00 KADA ĆEMO UTVRDITI REZULTATE. Druga opcija je e-mail hodzich@gmail.com.


Generalna objašnjenja i informacije su OVDJE

OLAKŠANJA - vidjeti satnicu dolje ispod mreža.









SATNICA:

17:00 - objavljivanje tri zadatka, PDF je OVDJE

17:30 - Detaljnija uputstva su OVDJE

18:00 - Tri dodatna slova su OVDJE

18:30 - Nova tri slova će su OVDJE

19:00 - Završetak, riješene mreže su OVDJE

19:15 - Objavljivanje svih komentara i rezultata





Broj komentara: 19:

Svetlana kaže...

1. ALAN FORD, REVOLVER, A LA TURKA, AGRESIJA, MAESTRAL
ARHAIZAM, FLAUTIST, REAKCIJA

Svetlana kaže...

3. DOPISNIK, EMANUELA, LIBERTAS, ANARHIST, ŠESTINKE,
SUPERHIK, NEISTINA, KANISTER

Zdravko kaže...

1.
ALAN FORD
REVOLVER
A LA TURKA
AGRESIJA
MAESTRAL
ARHAIZAM
FLAUTIST
REAKCIJA

Zdravko kaže...

2.
DOPISNIK
EMANUELA
LIBERTAS
ANARHIST
ŠESTINKA
SUPERHIK
NEISTINA
KANISTAR

Dragiša kaže...

3.

DOPISNIK
EMANUELA
LIBERTAS
ANARHIST
ŠESTINKA
SUPERHIK
NEISTINA
KANISTAR

Svetlana kaže...

ŠESTINKA ,KANISTAR I NEISTINE

Drugi mi je prilično težak.

Dragiša kaže...

1.

ALAN FORD
REVOLVER
A LA TURKA
AGRESIJA
MAESTRAL
ARHAIZAM
FLAUTIST
REAKCIJA

2.

BROJ JEDAN
ŽIVA ŽELJA
ARAGONAC
GVOŽĐARA
RADIOFAR
GLAVNINA
BLAŽENKO
RECENZAN

Možda?

Zdravko kaže...

2.
ŽIVA ŽELJA
ARAGONAC
GVOŽĐARA
RADIOFAR
GLAVNINA
BLAŽENKO
RECENTAN
OBILJEŽJA (OBILJEŽBA)

Svetlana kaže...

3. GVOŽĐARA, RADIOFAR, GLAVNINA, BLAŽENKO, ? , OBILJEŽBA
ŽIVA ŽELJA, ARAGONAC

Hajro kaže...

Dragiša je propustio provjeriti pridjev u drugom zadatku, ja sam očito trebao upisati to slijepo slovo. Zdravko je ponudio i drugu izvrsnu (jednina i lijepa riječ) opciju OBILJEŽBA umjesto mojih OBILJEŽJA, Svetlana je startala izvrsno... Radovi su bili teži nego inače, nadam se da neki nisu zbog toga odustali..., vama troma idu čestitke, svaka čast. Idemo dalje.

Dragiša kaže...

Upisao sam riječ u zadnjem momentu, jer sam već mislio poslati s tačkicama umjesto nekih slova, a onda je sinulo. Nisam provjeravao, nekako mi je zazvučalo dobro! Bilo je odlično, naizgled nerješivo a na kraju lako!
Idemo dalje!
Odličan tenis!

Hajro kaže...

Evo će i nogomet, nedostaje publika, ali je ipak dobro...

Savršen zadatak ne bi trebao ovisiti o tome da se rješavač dosjeti jedne ili dvije stvari. Trebalo bi biti moguće kombiniranjem polako napredovati. Detaljnija analiza bi pokazala primjere... Nije lako, ali jeste izazovno. Recentno iskustvo će nam koristiti :)

Hajro kaže...

Tek sad vidjeh da je i Svetlana imala OBILJEŽBA, bravo za oboje. Tek sad vidjeh da Dragiša nije ni upisao tu osmicu, očit propust u pisanju... Obojica smo žurili :)

Dragiša kaže...

I ja to sad vidim. Imao sam OBILJEŽJA. Računao sam "šefa" u osmicu i završio s osam pojmova!

HH kaže...

Jasno...

Evo Liverpool gubi 0:2, biće dobra tekma

Zdravko kaže...

Hvala Hajri za nove osmice, razlog za druženje.

I mene je ova druga mreža najviše namučila, mada ni trećoj nije bilo mane u tom smislu. Ovaj pridjev RECENTAN me je posebno namučio, njega sam zadnjeg riješio.

Bilo je uzbudljivo, idemo dalje!

HH kaže...

Bio je potežak set zadataka, tako se zalomilo..., niste odustali, dobra potvrda da smo našli mjeru u sistemu, a zadaci će biti nekad lakši nekad teži... guramo dalje

Svetlana kaže...

Ja sam kod postojećeg BE upisala ABE i tako uništila sve šanse da dođem do rešenja.
Upravo vidim da onda imam dva puta ABE-a. Da sam to primetila, možda bih se setila onog gornjeg da prepravim u EBE, pa bih možda onda dogurala do engleske reči RECENT i tako do RECENTNOG. Jako mnogo "možda". :D

Hajro kaže...

Sjećam se da sam prihvatio taj nepoznat pridjev kad se uklopilo ACID, nadao sam se da će to C pomoći da se dođe do RECENTAN. Treba kombinirati duge riječi, troslovi su najčešće iznušeni i sa puno varijanti. Najvažnije - autor treba izbjegavati manje poznate pojmove, pogotovo duže!!!