23.6.24

DOĐE LJETO

Završila se, ljepša nego ikad, proljetna sezona skitanja sa svim što ide u paketu, pripremama, stresom, umorom..., ovaj put me stigla i korona. Evo me u ljetnoj šemi što znači bježi od vrućine i turizma, sjedi u kući i dvorištu, drži se hladovine, kombiniraj šetnju u parku i okolini, rad u vrtu, čitanje i slušanje najrazličitijih stvari, sport na TV, "Potjeru" sa Youtube-a... Prođe penzionerski dan, čudan je taj osjećaj da vrijeme prolazi brže nego ikad. Kažu da je to jedna od popratnih stvari koje dođu u slavnoj trećoj dobi.

Neka mi oproste moji urednici, ali za enigmatiku nije bilo ni volje ni vremena. Evo se polako vraćam, dužan sam suradnju, a i neke odgovore.

Povratak je najlakši na blogu, biće objavljivanja starih stvari, ponešto i novo, suzdržaću se od ozbiljnih obećanja... Za početak evo mog doprinosa Čvorovoj šampionskoj ekipi na PAZAH-u. Bodovno je bio vrlo skroman, uradih najbolje što sam mogao, zadovoljan sam jedino anagramom. Izbornik Pero me promptno javno škartirao za budućnost, no nije nezadovoljan, nisam ni ja. O postsozahovskim temama je bilo zanimljivih komentara, ne samo online, nedavno me dragi enigmatski kolega podsjetio da sam ostao dužan neke odgovore, biće i to, valjda će vrućina popustiti.




Debelim crvenim linijama sam označio pojmove kojih ne bi trebalo biti u dobroj križaljci, pogotovo ne grupirano kao ovdje dolje lijevo. Imam ja ovdje i solidan broj ne baš poznatih pojmova, oni su bitno manja mana, lako ćete ih prepoznati u velikoj mreži. 
Posljednja mreža ima označene duže pojmove - zeleni su pojmovi od devet i više slova, žuti su 8-slovi, a plavi 7-slovi. Postotak bijelih polja (koja su izvan tih 7+ kombinacija) je 19 %, odnosno 81% polja sa slovima je dio (makar u jednom smjeru) pojmova od 7 i više slova. Ovo ima značaja samo ako u igri nemamo jednoslove, dvoslove i troslovne kratice.










Nema komentara: